10 клас. Громадянська освіта.
Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»
І
варіант
І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) газети, журнали, книжки Б)
радіо, телебачення, інтернет В)
комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання.
2. І.Право людини висловлювати свої думки, виражати свої
погляди: це А) свобода думки Б) свобода совісті В) свобода слова ІІ.
Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що має на меті отримання
прибутку або звернення уваги на соціальні проблеми : це А) новина Б) реклама В)
оціночне судження
3.Достовірність інформації можна
перевіряти, аналізувати за
допомогою: А) фактів, Б)
авторства, В)джерел Г) рейтингу
4.Закінчити речення. До електронних засобів масової
інформації належать…..
5. Які поняття і терміни характеризують тему «Маніпуляції
в медіа просторі»: А) фейкова інформація
Б) концепція глобального села, В) телебачення Г)
медіа-текст Д) інформаційна війна
Е) використання стереотипів та пропаганди
6.Пояснити терміни та поняття: соціальна мережа,свобода слова, реклама,маніпуляція в медіа.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Назвати відмінності між фактом і судженням.
8.Чи потрібно обмежувати рекламу в мас-медіа?. Назвіть
«за» і « проти».
9.Що таке кіберзлочинність ? Які види кіберзлочинності можете назвати?
ІУ рівень(10-12 балів)
10 Розкрити роль мережі Інтернет у розвитку демократії.
11. « Говори, що думаєш, але думай, що говориш» Як ці дві
думки поєднуються між собою? Як ви думаєте, свобода слова є безмежна чи
окреслена якимось рамками?
ІІ варіант
І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) комп’ютер,друкарський
станок, періодичні видання Б) радіо,
телебачення, інтернет В) газети, журнали,
книжки
2. І.Контроль
держави за друкованою продукцією, обмеження поширення відомостей, інформації:
це А) гласність Б) цензура В) тоталітаризм
ІІ. Оперативне
інформаційне повідомлення, що містить важливу інформацію, що стосується певної
сфери життя : це А) інформація Б) подія,
факт В)новина
3.Для аналізу
медіа-тексту використовується:
А)критичне мислення Б) посилання на
джерела В) оціночне судження Г)
достовірність інформації
4.Закінчити речення. До
друкованих засобів масової інформації належать…..
5.Які поняття і терміни характеризують тему « Медіа і
демократія. Свобода, етика і відповідальність»:
А) суспільні медіа, Б) цензура, В) «мова ворожнечі», Г)оціночне
судження, Д) Загальна декларація прав людини ООН Е) комунікаційна революція
6. 6.Пояснити терміни та поняття: меседж, джинса, «мова ворожнечі»,цифрова
ідентичність.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Як ви розумієте
поняття «свобода слова» та поясніть значення цензури?
8.Які особливості
захисту прав людини в Інтернеті?
9.Розкрити роль
суспільного мовлення в розвитку
демократичного суспільства.
ІУ рівень(10-12 балів)
10.Визначте
переваги та ризики в користуванні соціальними мережами.
11. Висловіть своє
ставлення до вислову У. Черчілля «Хто
володіє інформацією, той володіє світом» . Чи залишається він актуальним нині,
в епоху цифрових та інтерактивних технологій комунікацій?
https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-svit-informaci-ta-mas-media-98433.html
https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-svit-informaci-ta-mas-media-98433.html
Немає коментарів:
Дописати коментар