понеділок, 16 березня 2020 р.

10 клас. Громадянська освіта.
Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»

І варіант
І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) газети, журнали, книжки Б) радіо, телебачення, інтернет  В) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання.
2. І.Право людини висловлювати свої думки, виражати свої погляди:  це А) свобода думки  Б) свобода совісті В) свобода слова  ІІ.  Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що має на меті отримання прибутку або звернення уваги на соціальні проблеми : це А) новина Б) реклама В) оціночне судження
3.Достовірність інформації  можна  перевіряти, аналізувати за  допомогою: А) фактів, Б)  авторства, В)джерел   Г) рейтингу
4.Закінчити речення. До електронних засобів масової інформації належать…..
5. Які поняття і терміни характеризують тему «Маніпуляції в медіа просторі»: А)  фейкова  інформація  Б) концепція глобального села, В) телебачення  Г)  медіа-текст Д) інформаційна війна  Е) використання стереотипів та пропаганди
6.Пояснити терміни та поняття:   соціальна мережа,свобода  слова, реклама,маніпуляція в медіа.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Назвати відмінності між фактом і судженням.
8.Чи потрібно обмежувати рекламу в мас-медіа?. Назвіть «за» і « проти».
9.Що таке кіберзлочинність ?  Які види кіберзлочинності можете назвати?
ІУ рівень(10-12 балів)
10  Розкрити  роль мережі Інтернет  у розвитку демократії.
11. « Говори, що думаєш, але думай, що говориш» Як ці дві думки поєднуються між собою? Як ви думаєте, свобода слова є безмежна чи окреслена якимось рамками?

ІІ варіант
І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання   Б) радіо, телебачення, інтернет  В) газети, журнали, книжки
2. І.Контроль держави за друкованою продукцією, обмеження поширення відомостей, інформації: це А) гласність Б) цензура В) тоталітаризм
ІІ. Оперативне інформаційне повідомлення, що містить важливу інформацію, що стосується певної сфери життя : це А)  інформація Б) подія, факт В)новина
3.Для  аналізу  медіа-тексту  використовується: А)критичне мислення  Б) посилання на джерела  В) оціночне судження Г) достовірність інформації
4.Закінчити речення. До  друкованих засобів масової інформації належать…..
5.Які поняття і терміни характеризують тему « Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність»:  А) суспільні медіа, Б) цензура, В) «мова ворожнечі», Г)оціночне судження, Д) Загальна декларація прав людини ООН Е) комунікаційна революція
6. 6.Пояснити терміни та поняття:  меседж, джинса, «мова ворожнечі»,цифрова ідентичність.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Як ви розумієте поняття «свобода слова» та поясніть значення цензури?
8.Які особливості захисту прав людини в Інтернеті?
9.Розкрити роль суспільного мовлення  в розвитку демократичного суспільства.
 ІУ рівень(10-12 балів)
10.Визначте переваги та ризики в користуванні соціальними мережами.

11. Висловіть своє ставлення до вислову У. Черчілля  «Хто володіє інформацією, той володіє світом» . Чи залишається він актуальним нині, в епоху цифрових та інтерактивних технологій  комунікацій?


https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-svit-informaci-ta-mas-media-98433.html

Немає коментарів:

Дописати коментар