вівторок, 1 грудня 2015 р.

Інформаційна картка

Я - учитель і я цим пишаюсь. Сучасному вчителю потрібно вдосконалюватись, підвищувати свою педагогічну майстерність. Важливим на цьому шляху є конкурси професійної майстерності "Учитель року". Це прекрасна можливість для самоаналізу діяльності, певний етап сходження вгору та стрімкого руху вперед, спілкування з однодумцями.


Інформаційна картка

Учасника першого (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016"


1.  
Прізвище, ім’я та по батькові:  Діжурко Олена Адамівна
2.  
Фото конкурсанта  

3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту): 
   Туменський НВК "ЗОШ І - ІІІ ступенів - ДНЗ"
4.      
Посада:    вчитель історії та правознавства
5.      
Педагогічний стаж роботи:  23 роки
6.      
Кваліфікаційна категорія :      спеціаліст вищої категорії
7.      
Звання:       старший вчитель
8.
Педагогічне кредо:
“Жити – ось ремесло, якому я хочу вчити свого вихованця. 

Виходячи з моїх  рук , він буде

 не суддею, не священиком, не солдатом,

він буде перш за все людиною...” Ж. Ж. Руссо

9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте:
Використовую нові педагогічні технології: проектну  технологію, технологію кооперативного навчання (роботу в парах, групах), технологію інтерактивного навчання («мікрофон», «розумовий штурм», «дерево рішень»), а також інформаційно-комунікаційні технології.
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі):

   Професія вчителя дуже цікава, багатогранна, трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами, сльозами… Все це так. Але коли бачиш, як на твоїх очах  виростає Людина, як збагачується її духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі і безсонні ночі, а душу наповнює почуття глибокого задоволення. Я твердо вірю в силу виховання, яка складається з дуже простих компонентів: любові до дітей, слова вчителя, сили особистого прикладу, справедливості - основи довіри;  здатності прощати дитину, доброти.  Вчитель - учень -  єдина духовна спільнота, а життєвий шлях дитини - шлях радості.  Для того, щоб навчати дітей, потрібно самій постійно вчитися, досконало знати свій предмет і любити його. Якщо вчитель не переконає учня, наскільки потрібен той чи інший предмет, дитина не буде мати бажання його вивчати. Саме тому на моїх уроках історії важливе місце займає мотивація навчальної діяльності. Найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це, насамперед, не насильне навчання, а заохочення до пізнання. Історія як предмет є унікальною, бо впливає на формування мислення, озброює дитину  знанням істо­ричного досвіду, що в результаті дозволяє правильно оцінювати су­часні політичні й соціальні процеси. До того ж, історичні знання сприя­ють формуванню власної точки зору особи і, разом з тим, вчать цінувати й поважати думки інших.
  З цією метою використовую прийоми, що створюють проблемні ситуації, викликають в учнів здивування, подив, інтерес до змісту знань та процесу їх отримання. Це може бути і коротка розповідь вчителя, і бесіда, і демонстрування наочності, і нескладна інтерактивна технологія («мозковий штурм», «мікрофон», «криголам» тощо).

   Одне із завдань сучасної історичної освіти – набуття учнями ключових та предметних компетентностей, що вимагає від вчителя постійного пошуку вдосконалення своєї майстерності.   
   Впроваджую сучасні педагогічні технології навчання, технологію кооперативного навчання, технологію інтерактивного навчання, інформаційно - комунікаційні технології. Застосовую метод проектів та ін..
  Учителя часто порівнюють з актором. Порівняння це виправдане, але з тією відмінністю, що вчитель має справу з постійною аудиторією (класом) і не тільки впливає на неї, а й взаємодіє, утворюючи з нею єдине ціле . В актора багато ролей , у вчителя – тільки одна, але виконується вона в різних ситуаціях, і тому є багатогранною . До того ж учитель є і декоратором, і режисером, і спеціалістом з технічних засобів . Від підготовки залежить успіх, бо єдина репетиція – компетентність , помножена на досвід.
11.
Посилання на блог        http://olenadigurko.blogspot.com/?refresh


6 коментарів:

  1. Олена Адамівна, не зупиняйся на досягнутому, бо попереду найцікавіше. Твоє життя - як збірка фотографій, кожна з яких - крок у майбутнє, прийняте рішення, зроблений вибір. Бажаю тобі, щоб твоя скриня педагогічної майстерності заповнювалася перлинами креативності, сапфірами артистизму та маленькими діамантами мудрості. Хай щастить.

    ВідповістиВидалити
  2. Людмила Мазанович1 грудня 2015 р. о 22:16

    Олена Адамівна талановитий учитель, висококваліфікований фахівець.
    Рівень освіченості і професіоналізму, компетентність, прагнення використовувати в роботі все краще дозволяють їй домагатися високих успіхів у навчанні і вихованні дітей. Її уроки відрізняються методичною і педагогічною майстерністю, різноманітністю нестандартних прийомів і методів навчання.
    Вчитель користується авторитетом, як серед учнів, так і батьків та колег.

    ВідповістиВидалити
  3. Олена Адамівна — учитель за покликанням. Її не можна уявити ніким іншим як учителем. Викладання стало її життям; воно нероздільно зв’язане з нею. І не дивно, що вчительська справа стає у неї вільним мистецтвом! Як вона знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в неї вчиться. Успіхів Вам! Хай щастить!

    ВідповістиВидалити
  4. Олена Адамівна - той вчитель,чиї слова не розходяться з ділом. Я знаю: вчителями не народжуються, ними стають, бо вчитель - це дуже відповідальна та наполеглива праця і серце,віддане дітям. Шановна, Олена Адамівна, вашу нелегку щоденну працю не зміряти нічим. Проведені вами уроки,завжди були продумані до дрібниць, не схожі один на одного, і тому вони живуть в моєму серці до цих пір. Дякую вам за ці теплі спогади, які ви лишили в наших серцях.
    Успіхів Вам. З повагою ваша учениця Наталія Гречко.

    ВідповістиВидалити
  5. Олена Адамівна - творчо працюючий педагог. Сучасні педагогічні технології використовує не на слові, а на ділі. Вимоглива до знань учнів, до себе і своєї діяльності. Кожен її урок історії - нова сходинка до країни знань. Кожен її урок - як відкриття, як одкровення, як свято. Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Олена Адамівна! Вчитель – це ваше покликання. Ви завжди були тонким психологом і прекрасним педагогом, який досконало володіє своїм предметом, вміє захопити ним учнів. Ваша поява завжди супроводжувася чарівною посмішкою, світлою енергією, добротою і теплом. Ви вміли все: і вдало пожартувати, і підбадьорити, і зрозуміло пояснити важку тему, не вимагаючи за це ніякої винагороди. Ваші уроки завжди були цікавими. Професія вчителя дуже складна. Хай Бог дарує Вам міцне здоров’я, Ангел – хранитель скрізь оберігає, а Матінка Божа посилає сил і терпіння у вашій нелегкій праці!
    Неможливо не пишатися такою людиною! Ваш образ читається в словах В. Симоненка, який писав: Живе лиш той, хто не живе для себе, хто для інших виборює життя.З повагою учениця 2004 року випуску Марія Діжурко.

    ВідповістиВидалити